PREZENTAREA  FUNDATIEI CAG

  • Este unul dintre pioneri În dezvoltarea serviciilor de îngrijire medicală la domiciliu în România, după model belgian
  • Primul furnizor de servicii medicale la domiciliu acreditat și autorizat în România.

ACTIVITATE

  • 24 de ani de activitate
  • Peste 24 000 de pacienți îngrijiți
  • Proiect de ingrijiri socio-medicale pentru seniori cu finantare UE
  • Parteneriate cu autorități locale (Primăria Capitalei, Primării de Sector) si Autorități Centrale (Ministerul Muncii)
  • Parteneriat cu Fundația United Way
  • Parteneriat cu Colegiul Medicilor din București,
  • Parteneriat cu laboratorul de analize Synevo

SERVICII

  • Servicii medicale
    • Măsurarea parametri fiziologici
    • Măsurarea glicemiei din sânge capilar
    • Administrarea medicamentelor
    • Îngrijirea plăgilor /escarelor /stomelor /fistulelor
    • Îngrijirea plăgilor suprainfectate
    • Îngrijirea escarelor multiple
    • Clismă
    • Sondaje
    • Manevre terapeutice pentru evitarea escarelor de decubit/ complicațiilor pulmonare/ complicațiilor vasculare ale membrelor inferioare
  • Recoltare analize
    • În cadrul unui parteneriat cu Synevo, asistenții medicali recoltează analize la domiciliu paciențior imobilizați la pat sau greu deplasabili.
  • Kinetoterapie
    • Conform obiectivelor stabilite cu medicul curant, terapeuții noștri evaluează pacienții și stabilesc protocolul de recuperare
    • Terapeuții dispun de aparatură și echipamente portabile, specifice, care permit efectuarea tratamentului de recuperare la domiciliu
  • Îngrijiri de bază
    • Toaletă parțială/ totală a pacienților imobilizați la pat
    • Aplicare de scutec absorbant, ploscă, bazinet, condom urinar
  • Închiriere echipamente medicale
    • Inchiriere echipamente de recuperare ( paturi de spital manuale, fotolii rulante, cadre, cârje)
  • Teleasistență – Butonul Rosu
    • Pacienții primesc un dispozitiv format dintr-un telefon mobil și o brățară de silicon prevăzută cu un buton de “urgenta”
    • Prin apasarea butonului, se activeaza difuzorul telefonului, iar beneficiarul intra in contact cu dispeceratul
    • Se va alerta un echipaj al Crucii Alb Galbene, o rudă (vecin) sau 112, în caz de urgență
    • Dispeceratul funcționează 7 zile din 7, 24h/ 24
  • Consiliere medicală la domiciliu

DATE DE CONTACT

www.cag.ro
0213151256

cruceaalbgalbena@cag.ro

Pacientii cu venituri mici și beneficiază de servicii gratuite de îngrijire medicala la domiciliu, in limita locurilor si bugetelor disponibile!