Butonul Roșu - Fundatia Crucea Alb-Galbena
  • 021.315.12.56
  • 021.315.12.76
  • 0725.213.661
  • cruceaalbgalbena@cag.ro
  • Lu-Vi 08:00-20:00
  • EnglishRomanian

Proiectul Butonul Roșu

Persoanele care nu se încadreaza în criteriile de eligibilitate ale proiectelor noastre, dar doresc să beneficieze de Butonul Roșu, sunt rugate să ne contacteze la telefon 021.315.12.56.

Dacă reprezentați o instituție a statului și doriți să implementați un proiect similar pentru beneficiarii dumneavoastră, așteptăm să ne contactați. Proiectul Butonul Roșu poate fi replicat și adaptat nevoilor comunității dumneavoastră.

 

Butonul roșu vine în întâmpinarea persoanelor singure cu o soluție eficientă în cazurile de urgență medicală. 

De ce sa intrați în proiectul Butonul Roșu?

Accesul la servicii de teleasistență este o formă modernă de asistență socială pentru persoanele singure, care au nevoie permanentă de informare și consiliere. Atunci când știu că au acces la aceasta formă de sprijin ușor de accesat,  la un telefon distanță, crește sentimentul  de securitate, calitatea vieții lor și a familiilor lor, pentru că cineva le raspunde atunci cand au probleme, le înțelege nevoia, comunică pe limbajul lor, în ritmul lor si le rezolva problemele medico- sociale.

În ce situații vă poate ajuta Butonul Roșu?

Când va simțiți rău și nu faceti față unor situații de criză, (spre exemplu: ați căzut în baie și telefonul este în bucătărie și nu puteti ajunge la el),  puteti  apăsa butonul roșu al brățării pe care o purtați la mână în permanență si atunci răspunde  imediat dispeceratul Fundației Crucea Alb- Galbena care este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Dacă se constată că este un caz urgent, asistentul medical apelează 112 și oferă ambulanței detalii nu doar despre starea dumneavoastră, ci și date relevante din dosarul electronic  individual* al dvs., astfel încât ambulanța să vină pregătită.

În același timp, pot fi alertați membrii familiei dvs. sau persoanele de contact (de obicei vecinii) indicați de dvs. la momentul înscrierii în proiect. În cazul în care, după acționarea butonului roșu, nu puteti vorbi, sistemul de monitorizare – telefonul –  trece automat în modul “difuzor deschis”, pentru ca asistentul să poată auzi ce sunete emiteti, cum respirati, dacă tușiti, o eventuală cădere a dvs. sau a obiectelor din jur etc. – informații care pot fi relevante pentru personalul ambulanței.

Daca nu ați reușit să ne găsiți în intervalul menționat lăsați-ne un mesaj completând formularul de mai jos. Vom reveni noi în cel mai scurt timp posibil.

FORMULAR CONTACT

Skip to content