Butonul RosuProiectul “Din toată inima pentru toată familia – Butonul roșu” vine în întâmpinarea persoanelor vârstnice cu o soluție eficientă în cazurile de urgență medicală. Proiectul este implementat în parteneriat cu Primăria Capitalei prin intermediul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București.

Cine poate beneficia?

600 de varstnici din Bucuresti cu patologii cronice si care au cu greu acces la serviciile de sănătate publică, riscând  izolarea socială, au acum posibilitatea de a deveni beneficiari ai proiectului rămânând în siguranță în propriile case.

Cei 600 de seniori primesc un kit de monitorizare, format din: telefon mobil adaptat utilizării de către persoanele vârstnice (taste mari și afișaj cu scris mare) și o brățară asociată telefonului, dotată cu un buton de urgență (roșu), rezistentă la apă și cu autonomie foarte mare. 200 dintre acestia pot primi și servicii de îngrijiri socio-medicale la domiciliu în funcție de nevoile pe care le au.

 De ce sa intrați în proiectul Butonul Roșu?

Accesul la servicii de teleasistență este o formă modernă de asistență socială pentru bătrânii singuri, care au nevoie permanentă de informare și consiliere. Atunci când știu că au acces la aceasta formă de sprijin ușor de accesat,  la un telefon distanță, crește sentimentul  de securitate, calitatea vieții lor și a familiilor lor pentru că cineva le raspunde atunci cand au probleme, le înțelege nevoia, comunică pe limbajul lor, în ritmul lor si le rezolva problemele medico- sociale.

În ce situații vă poate ajuta Butonul Roșu?

Când va simțiți rău și nu faceti față unor situații de criză, (spre exemplu: ați căzut în baie și telefonul este în bucătărie și nu puteti ajunge la el),  puteti  apăsa butonul roșu al brățării pe care o purtați la mână în permanență si atunci răspunde  imediat dispeceratul Fundației Crucea Alb- Galbena care este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Dacă se constată că este un caz urgent, asistentul medical apelează 112 și oferă ambulanței detalii nu doar despre starea dumneavoastră, ci și date relevante din dosarul electronic  individual* al dvs., astfel încât ambulanța să vină pregătită.

În același timp, pot fi alertați membrii familiei dvs. sau persoanele de contact (de obicei vecinii) indicați de dvs. la momentul înscrierii în proiect. În cazul în care, după acționarea butonului roșu, nu puteti vorbi, sistemul de monitorizare – telefonul –  trece automat în modul “difuzor deschis”, pentru ca asistentul să poată auzi ce sunete emiteti, cum respirati, dacă tușiti, o eventuală cădere a dvs. sau a obiectelor din jur etc. – informații care pot fi relevante pentru personalul ambulanței.

Cum puteti accesa serviciile de monitorizare prin teleasistenta sau serviciile de ingrijire socio-medicala la domiciliu?

Apelati  numarul 0725213661  in intervalul 8.00-16.00 de luni până vineri pentru a solicita servicii de monitorizare prin teleasistență sau servicii socio-medicale de îngrijire la domciliu sau scrieti-ne pe adresa email: cruceaalbgalbena@cag.ro.

Daca nu ați reușit să ne găsiți în intervalul menționat lăsați-ne un mesaj completând formularul de mai jos. Vom reveni noi în cel mai scurt timp posibil. 

FORMULAR CONTACT