,,Pacienta noastră, doamna P.I. din sectorul 3 ne-a apelat pe numărul nostru de telefon, fiind în stare de panică, spunând că nu îi funcționează brățara Butonului Roșu și că nici nu se simte bine, amețește, se dezechilibrează.
Am îndrumat-o rapid să pună telefonul la încărcat și i-am explicat pașii necesari pentru a face un apel de pe brățară. A funcționat, telefonul era doar descărcat, iar brățara nu avea nicio problemă.
Ne-a spus că de îndată ce s-a asigurat că poate intra în legătura cu noi ,,deja totul s-a luminat’’, iar panica a trecut. Ne-a transmis mulțumiri, aprecieri, recunoștință pentru ceea ce facem pt dânsa. Doamna P.I. a avut doar o stare de panică și nu a dorit ambulanța. Totuși, am luat legătura cu fiul dânsei pentru a ne asigura că totul este bine.
După câteva ore, la ora 4 dimineața primim un apel de urgență de la dânsa. Avea o stare de amețeală, hipertensiune arterială și o stare de panică. Am apelat ambulanța care a ajuns foarte rapid la domiciliul ei. Până la sosirea echipajului de urgență am rămas în legătură telefonică pentru a ne asigura că doamna P.I. se liniștește.
Echipajul de urgență ne-a transmis că pacienta noastră este stabilă, iar noi am revenit cu apeluri periodice către dânsa. A doua zi, situația a fost stabilă.’’
Acest caz este prezentat de echipa Fundației Crucea Alb-Galbenă care a gestionat situația.
Proiectul ,,Butonul Roșu’’ salvează vieți! AICI puteți afla mai multe informații.